نمایشگاه گروهی هنر مفهومی «ایده+» در نگارخانه قوام الدین اردبیلی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، کریم عظیمی ججین کارشناس هنری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه گروهی هنر مفهومی «ایده+» با موضوع «شهدای غواص، صلح جهانی، تاثیرات مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای، محیط زیست، هویت و غیره» ساعت 17 روز سه شنبه 28 شهریورماه 1396 در نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل شروع به کار نموده و تا دوم مهرماه 1396 از ساعت 16 الی 20 بروی بازدیدکندگان و علاقمندان به رویداد های هنری باز می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه با ارائه 9 اثر از خسرو حیدری با همکاری رضا عیسی‌پور، نادر حیدری، احمد شیخ‌زاده، حجت مجرد، حسین آزاد، حجت‌اله عینی، مرجان همدمی، رحمان مجرد و نادر محمدی، تلاشی است تا با بیان ایده، به ارائه موضوعات بپردازند.

این کارشناس هنری گفت: ویژگی و مشخصه مشترک هنرمندان مفهومی در بردارنده "مفهوم" و "ایده" است که «مشارکت ذهن تماشاگر را بیش از چشم یا عاطفه او می طلبد » به کار برد .

عظیمی ججین ادامه داد: نمایشگاه گروهی هنر مفهومی «ایده+» از 28 شهریور تا 2 مهرماه 1396 در نگارخانه قوام الدین، واقع در اردبیل، بالاتر از میدان بسیج، مجتمع فرهنگی هنری فدک، به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،  موسسه فرهنگی هنری خانه طراحان نشان نقره‌ای و حوزه هنری استان و با همکاری و مشارکت و شهرداری اردبیل  در مجتمع فرهنگی هنری فدک  برگزار شده است و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه جلسات نشست و گفتگو با هنرمندان از ساعت 17 تا 19 در محل نمایشگاه در روزهای(چهارشنبه 29 شهریورماه: حسین آزاد، حجت‌اله عینی)، (پنجشنبه 30 شهریورماه: احمد شیخ‌زاده، حجت مجرد)، (شنبه 1 مهرماه: مرجان همدمی، رحمان مجرد و نادر محمدی) و (یکشنبه 2 مهرماه: خسرو حیدری، نادر حیدری و رضا عیسی‌پور) برگزار می‌شود.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور مدیرکل اجتماعی فرهنگی استانداری اردبیل، مدیرعامل خانه فرهنگ و هنر استان، رئیس حوزه هنری، ، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل و جمعی از اساتید و هنرمندان پیشکسوت و  جوان و علاقمندان، در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل افتتاح شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.