معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای مرحله هفتم طرح خادم در شهرستان های نیر و سرعین در مهر ماه خبر داد.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، نصرالله باقری با اعلام این خبر افزود: مرحله ششم طرح خادم در این شهرستان‌ها به اتمام رسیده و مرحله هفتم از مهرماه اجرا می شود. 
وی با اشاره به محتوای آموزشی مرحله هفتم طرح خادم تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد تغییر رفتار خانواده‌ها قبل، حین و بعد از وقوع حادثه ایجاد شده و باعث توان افزایی هر فرد در مراقبت از خود و خانواده در مواجهه با خطرات و بلایای طبیعی اجرا می شود. 
باقری اضافه کرد: در مرحله ششم برنامه ارتباطی خانواده‌ها در شرایط اضطراری، حفظ کردن شماره تماس یکی از آشنایان در نقاط دیگر شهر یا شهرهای دیگر توسط اعضای خانواده‌ها، تعیین محل مشخص برای جمع شدن اعضای خانواده پس از حوادث و مواردی از این برنامه‌ها به مردم آموزش داده شده است.   معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: تخلیه منزل در شرایط اضطراری، ترک منزل در حوادث، اقدام به تخلیه بعد از هشدار مسئولین در زمان وقوع حوادث از طریق رسانه ها از برنامه های مرحله هفتم طرح خادم است. 
به گفته باقری، طرح ملی خادم یک برنامه ملی و تلاش گروهی در هلال احمر هر شهرستان است که داوطلبان در دوازده مرحله با مراجعه حضوری به درب منازل آموزش های امدادی لازم را به هر خانواده ارائه می دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.