معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح ملی خادم در سطح استان اردبیل در راستای آموزش خانواده های ایرانی خبر داد
.

به گزارش ایسنا، نصراله باقری با اعلام این خبر افزود: طرح ملی خادم یعنی خانواده آماده در مخاطرات، که برای آمادگی خانواده ها برگزار می شود. بدنه اصلی این طرح را داوطلبان تشکیل می دهند و پس از گذراندن آموزش های لازم  به درب منازل مراجعه کرده و به خانواده ها آموزش می دهند.

وی با بیان اینکه این طرح در جهت تلاش برای آموزش خانواده های ایرانی است، افزود: هدف از اجرای این طرح، جلب مشارکت خانواده ها برای یادگیری و یاددهی در جهت تحقق جامعه آماده در برابر مخاطرات است، از این طریق همه خانواده ها آموزش خواهند دید.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: طرح ملی خادم 12 مرحله است و هر ماه یک مرحله اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش های لازم به 104 نفر از تسهیل‌گران و داوطلبان در 7 شهرستان آغاز شده است، تصریح کرد: در شهرستان های نیر و سرعین 4 مرحله به اتمام رسیده است و مرحله 5 هم در حال اجرا است.

به گفته باقری در شهرستان مشگین شهر مرحله اول شروع شده و به زودی در شهرک های مسکونی اردبیل هم شروع می شود.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.