به گزارش ایرنا ، در این پیام تسلیت که روز شنبه در شبکه اطلاع رسانی استانداری زنجان منتشر شده ، آمده است: خبر درگذشت دو امدادگر جوان، رضا جعفری و وحید محمدی از تلاشگران جمعیت هلال احمر استان زنجان موجب تاسف و تاثر قلبی شد.
در این پیام تسلیت تصریح شده است: در حادثه تلخ ریزش دیواره های چاه در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده، این دو جوان برومند امدادگر در حین امدادرسانی به مصدوم حادثه جان خود را از دست دادند و با عروج خود در راه نجات جان انسان ها، بار دیگر شکوهی از فداکاری و ایثار در عرصه امدادرسانی و خدمت را به نمایش گذاشتند.
در ادامه این پیام تسلیت مشترک آمده است: زندگی پر فراز و نشیب و پر حادثه نیروهای خدوم انقلاب اسلامی از جمله امدادگران هلال احمر، همواره سرشار از درس‌های ایثار و از خود گذشتگی است که با به خطر انداختن جان خود، به صورت داوطلبانه، لباس خدمت به تن کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی به یاری هموطنان خود می شتابند و برخی در این راه جان شیرین خود را از دست می دهند.
امام جمعه و استاندار زنجان در این پیام تسلیت، درگذشت رضا جعفری و وحید محمدی، این دو امدادگر عزیز را به جمعیت بزرگ هلال احمر و خانواده ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه خالق متعال برای آن نجاتگران سفر کرده، طلب رحمت و مغفرت، و برای تمامی بازماندگانشان صبری جمیل مسئلت نموده اند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.