انوش جعفری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستان نمین در سال تحصیلی جدید با 120 باب مدرسه به استقبال دانش آموزان می رود.
وی با بیان این مطلب که در شهرستان بالغ بر 10 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف، سال تحصیلی جدید را آغاز خواهند کرد بیان کرد: یک هزار و 77 دانش آموز در سال تحصلی جدید پایه اول ابتدایی را آغاز می کنند.
رییس آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه امسال بالغ بر یک هزار و 10 نفر نیز وارد مرحله پیش دبستانی می شوند اظهار داشت: 66 مرکز آموزش پیش دبستانی در شهرستان برای این دانش آموزان آماده سازی شده اند.
جعفری با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید تمام مدارس شهرستان به صورت تک شیفت خواهد بود ادامه داد: چهار باب مدرسه جدید که توسط دولت و خیران احداث و آماده سازی شده اند نیز وارد سیستم آموزشی شهرستان نمین می شوند.
وی با اشاره به اینکه امسال مرکز ویژه مشاوره مشکلات دانش آموزان در شهرستان راه اندازی می شود، گفت : شناسایی مشکلات دانش آموزان و بررسی و کمک به حل مشکلات آنها توسط مشاوران در این مرکز انجام می شود.
رییس آموزش و پرورش شهرستان نمین با بیان اینکه یکی از مدارس شهر عنبران پس ازچهار سال دوباره تعمیر و تکمیل و راه اندازی شده است افزود: هفت نماز خانه در مدارس شهرستان نمین احداث شده تا فرایض دینی دانش آموزان به نحو احسن در این مکان صورت گیرد.
جعفری ضمن اشاره به برگزاری کلاسهای متمرکز کنکور برای دانش آموزان پایه چهارم متوسطه شهرستان گفت:سال 97 سال بسیار مناسبی برای شهرستان در زمینه ورود دانش آموزان به دانشگاهها خواهد بود.
شهرستان نمین در شمال اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.