سرپرست شهرداری اردبیل گفت: کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل به دلیل تامین نشدن قیر در هفته‌های اخیر تعطیل شده بود که سعی کردیم با خرید قیر از شرکت دیگر مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم
.
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل؛ قدرت سیفی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت در هفته‌های اخیر به دلیل تامین نشدن قیر از طریق شرکت پاسارگاد گفت: ما به محض اطلاع از این کار و ضرورت تامین قیر مورد نیاز برای تولید آسفالت وارد مذاکره با شرکت‌های دیگر شدیم تا به میزان کافی قیر تامین شده و عملیات عمرانی در سطح شهر ادامه پیدا کند.
وی به تعمیرات کارخانه آسفالت در شهریور ماه و تعطیلی موقت این مجموعه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با تامین قیر مورد نیاز روزانه تولید آسفالت ادامه پیدا کرده و امیدواریم روند آسفالت‌ریزی در باقی‌مانده فصل کاری ادامه پیدا کند.

سرپرست شهرداری اردبیل به اختیارات سرپرست شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: بنده در چارچوب اختیاراتی که شورای شهر به بنده داده به وظیفه خود عمل می‌کنم و از اول نسبت به امضای اسناد مالی اقدامی انجام ندادم و در عقد قراردادهای حقوقی و غیرحقوقی ورود پیدا کرده و به غیر از آن در مسائل مالی امضایی از طرف بنده در بانک تعریف نشده است.

سیفی در مورد بدهی شهرداری اردبیل عنوان کرد: بنده از معاونت امور مالی خواستم تا به صورت دقیق آمار بدهی‌ها را محاسبه کند ولی به صورت سرانگشتی در حال حاضر شهرداری اردبیل 100 تا 105 میلیارد تومان بدهی دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم رسانه‌ها روی این موضوع مانور ندهند تا رقم دقیق محاسبه و احصا شده و در آن صورت ما می‌توانیم به صورت ریز بدهی شهرداری را اعلام کنیم.

سرپرست شهرداری اردبیل تصریح کرد: 50 میلیارد تومان از این بدهی مربوط به پیمانکاران، 28 میلیارد تومان بدهی به بانک و 16میلیارد تومان بدهی به بیمه است که البته رقم دقیق آن هفته‌های آینده اعلام خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.