مدیر کل امور استان های شورای عالی استان ها گفت: شورای عالی استان ها در دوره پنجم تا سه ماه آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا نمایندگان استان ها به وظایف و اختیارات قانونی خود بپردازند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، علی احمدی در حاشیه اولین کارگاه آموزشی اعضای شوراهای شهر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همایشی که به همت شورای استان اردبیل با هدف آشنایی اعضای جدید با قوانین و مقررات برگزار شد فضا و فرصت خوبی را فراهم کرده تا مسایل و موضوعات، چالش ها، قوانین، مقررات و دستورالعمل های اجرایی بیشتر و بهتر تبیین و تشریح شود.   وی با بیان اینکه برگزاری این دوره های آموزشی کمک می کند تا منتخبین مردم در مدیریت شهری با تسلط کامل به قوانین و قواعد تصمیم گیری درست و منطقی داشته باشند افزود: باید این دانستن‌ها به دانایی ارتقا یابد تا با تسلط و مهارت کامل پیگیری امور شهر و روستا با استفاده از ابزارهای قانونی مورد توجه قرار گیرد. 
مدیر کل امور استان‌های شورای عالی استان ها نهایت وظیفه شوراها را خدمت رسانی صادقانه به مردم و ایجاد رفاه نسبی برای عموم مردم توصیف کرد و افزود: این نهاد مردمی و مدنی باید از هر فرصتی در مسیر خدمت رسانی به مردم استفاده کرده و در این مسیر گام بردارند.   احمدی در مورد فعالیت شوراهای فرادستی گفت: به فاصله یک ماه بعد از تشکیل شوراهای شهر و روستا شورای شهرستان شکل گرفته و به دنبال آن شورای استان ها وعالی کار خود را آغاز می کنند که این فرآیند تا آبان و آذرماه ادامه خواهد داشت. 
وی به حضور دو نماینده استان اردبیل در شورای عالی استان ها اشاره کرد و بیان داشت: باید افرادی این مسئولیت سنگین را عهده دار شوند که هم وقت کافی و هم علاقمندی خاص به پیگیری امور مردم در این مجموعه داشته باشند و در کنار آن از توانمندی خاص برای حضور در پنج کمیسیون شورای عالی استان ها برخودار باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.