معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل و فرماندار سرعین با حضور در منزل شهید غلامرضا زارعی در روستای کلخوران ویند، با پدر و مادر این شهید دیدار و گفتگو کردند.   به گزارش ایسنا منطقه اردبیل،  در این دیدار پروین فرشچی با بیان اینکه شهدا و  خانواده معظم شان سهم بزرگی در اقتدار و عزت کشور دارند افزود: کمترین وظیفه ما دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران است چرا که ما مدیون فداکاری های آنان هستیم.   وی شهدا را مشعل هدایت جامعه خواند و بر تلاش همگان جهت زنده نگه داشتن راه و هدف آنان تاکید کرد.  در این دیدار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز  تشییع و تدفین4 شهید گمنام در استان اردبیل در هفته دولت را مایه خیر و برکت دانست و گفت: جوانان کشور در دفاع از اسلام و ایران در  هشت سال جنگ تحمیلی و در حال حاضر نیز در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) نقش خود را ایفا نموده اند لذا باید آرمان های آنان را در کار و فعالیت خود به کار گیریم. 
وی بر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به خانواده ایثارگران اشاره و تصریح کرد: دولت دیدار و رسیدگی به ایثارگران و خانواده های معظم شان را تکلیف خود می داند و سعی دارد به بهترین شکل ممکن آن را به سرانجام برساند. 
گفتنی است معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست همراه با مسئولین استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهر سرعین در مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس حاضر و با اهدای گل و فاتحه به مقام والای آنان ادای احترام کرد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.