به گزارش خبرنگار ایرنا صدیف بدری روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های شهرستان اردبیل افزود: تلاش می شود این اعتبارات با تخصیص بالا به اداره های اموزش و پرورش تزریق شود.
وی گفت: رقم های اعتباری خوبی از محل صندوق ذخیره ارزی نیز برای آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: برای آموزش و پرورش از محل ارزش افزوده نیز سهمی در نظر گرفته شده که با لحاظ کردن آن تغییرات اساسی در آموزش و پرورش اتفاق می افتد.
این نماینده مجلس با بیان اینکه سهم اعتبارات آموزش و پرورش استان اردبیل باید از 2برابر نسبت به سال گذشته نیز بیشتر باشد ، افزود: رفع مشکلات جامعه با افزایش امکانات آموزشی و رفع معیشت معلمان میسر می شود.
بدری گفت: تربیت نخبگان اجتماعی در آموزش و پرورش اتفاق می افتد و باید به حدی در ارتقای جایگاه فرهنگیان بکوشیم که این نخبگان به سمت فعالیت درشغل معلمی سوق یابند.
وی ادامه داد: ارتقای جایگاه معلم در جامعه و استفاده از نخبگان در تربیت دانش اموزان باعث رشد فکری و فرهنگی در جامعه می شود.
رضا کریمی ، دیگر نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: در سال گذشته با همت دولت و مجلس نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش تزریق شده است.
وی افزود: آموزش و پرورش در هر جامعه ای زیربنای توسعه است و باید با تغییر نگرش نسبت به این حوزه در رفع مشکلات این بخش بکوشیم.
وی اقدامات انجام گرفته در حوزه آموزش و پرورش در استان را قابل تقدیر دانست و بر انتخاب مدیران همسو با برنامه های دولت در استان تاکید کرد.
کریمی بیان کرد: باید مدیرانی توانمند در مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان فعالیت کنند به نحوی که کارآمدی این مدیران را 70 درصد از نیروهای آموزش و پرورش تایید کرده باشد.
همزمان با هفته دولت امروز با حضور استاندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مسئولان استانی 317 طرح عمرانی ، خدماتی و بهداشتی در شهرستان اردبیل افتتاح و به بهره برداری رسید.
خبرنگار: مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.