مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه محقق اردبیلی جزو بهترین دانشگاه‌های کشور است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام والسلمین علی تقوی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ محقق اردبیلی با بیان اینکه دیدگاه و همدلی میان مسئولین اجرایی این دانشگاه با نهاد رهبری ستودنی است، گفت: طبق بررسی‌های ما، دانشگاه محقق اردبیلی کمترین حواشی را در بین دانشگاه‌های کشور دارد و از این نظر جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.

وی محبت و صفای موجود در میان روسای دانشگاه‌ها و مسئولان نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اردبیل مثال‌زدنی دانست، تصریح کرد: برخی از افراد در خصوص مسائل فرهنگی خوش‌فکر، طراح، صاحب فکر و اندیشه هستند که مسئول سابق نهاد رهبری دانشگاه محقق اردبیلی نیز یکی از این افراد است.

تقوی جابجایی میان مسئولان نهاد رهبری استان اردبیل را موجب پویایی دانشگاه‌ها از لحاظ دینی و فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: این جابجایی‌ها یک موضوع داخلی و سازمانی در نهاد رهبری است که هر چند سال یکبار انجام می‌شود.

مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه محیط دانشگاه‌ها باید یک محیط توحیدی باشد و در همین راستا برای رسیدن به خدا قدم برداریم، افزود: در این حالت اختلاف سلایق از بین می‌رود، ولی اگر کارها برای خدا و برای رسیدن به خدا نباشد، اختلاف نظرها خود را نشان می‌دهند و هدف قرار می‌گیرند.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی هر سال نسبت به سال قبل افزایش پیدا می‌کند، افزود: در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور، فرماندهی قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل به دانشگاه محقق اردبیلی واگذار شده است که در سال 1394 رتبه اول کشور و در سال 1395 رتبه دوم کشور را کسب کرده‌ایم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند حجت‌الاسلام والمسلمین سیف‌اله مدبر مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی را یک روحانی آگاه و مردم‌دار معرفی کرد و گفت: ایشان همیشه در ایجاد تعامل، صلح و آشتی در دانشگاه‌ها و استان پیشگام هستند.

صادقی نسبت مسئولان نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و روسای دانشگاه‌ها را نسبت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عنوان کرد و گفت: اعتقاد به روحانیت یک اعتقاد قلبی است و هیچ موقع وجه اداری و سازمانی به وجه روحانیت غلبه نکرده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.