در آستانه 16 مرداد ماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل با حضور در گلزار شهدای "بهشت فاطمه" با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، این مراسم با حضور سرپرست و اعضای جهاددانشگاهی ‌استان اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان ضمن قرائت فاتحه و زیارت‌نامه شهدا، با نثارگل و عطر افشانی مزار شهیدان، یادشان را گرامی داشتند. 
سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب و تبریک 16 مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی گفت: اقتدار و عزت کشور را مدیون فداکاری‌های شهدا و ایثارگران هستیم که نقش به‌سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن داشتند و جهاددانشگاهی همواره برای ادامه‌ راه این عزیزان و تعالی کشور تاکید داشته و در این مسیر گام برداشته است. 
مهران اوچی اردبیلی با بیان اینکه جهادگران جهاددانشگاهی استان اردبیل همچنان متعهد به آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: نهایت سعی و تلاش خود را برای عزت مندی ایران اسلامی به کار خواهیم بست و با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری و با وحدت، عزم ملی و مدیریت جهادی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود، برای پیشرفت و توسعه کشور تلاش خواهیم کرد. 
وی شهیدان را مایه افتخار و سربلندی ایران و ایرانی اعلام و خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی با تقدیم چندین شهید در دوران دفاع مقدس، دِین خود را برای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی ادا کرده و بعد از پایان جنگ تحمیلی نیز با فعالیت در عرصه های فرهنگی و علمی در توسعه  کشور و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب گام برداشته است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.