معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: در زمان دولت تدبیر امید فضای نقد و آزادی بیان برای خبرنگاران فراهم است بطوریکه انتظار می رود خبرنگاران نیز در عمل به رسالت واقعی خود  نقد منصفانه را پیشه خود کنند. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، ناصر نصیری دیشب بمناسبت روز خبرنگار در نشست صمیمی با مدیران ودست اندرکاران رسانه های گروهی استان افزود: در کنار رسانه و خبرنگاران بوده وحامی آنها هستیم ، دولت همواره از آزادی رسانه حمایت کرده و این حمایت همچنان تدوام خواهد داشت. 
معاون سیاسی استاندار اردبیل اضافه کرد: انتظار ما از خبرنگاران عمل به رسالت واقعی خود و رعایت اخلاقیات است در غیر این صورت قدرت تخریبی رسانه ویرانگر است و برخی محدودیت های قانونی نیز در این باب است اما معتقدیم که نباید به این بهانه و صرفا بنا به سلیقه، آزادی رسانه محدود شود. 
وی یادآور شد: دولت معتقد به آزادی جریان اطلاعات است و فضای باز سیاسی ایجاد کرده است چرا که آزادی اجتماعی با آزادی رسانه و اطلاعات مفهوم دارد. 
نصیری با بیان اینکه رسانه ها در چارچوب قانون مسئولیت هایی دارند و نباید به هر بهانه ای مورد بازخواست وسوال قرار گیرند، یادآور شد: جایی که نقد نباشد فساد ایجاد می شود باید به رسانه فرصت نقد وانتقاد داده شود تا به اصلاح جامعه کمک کند به شرطی که نقد منصفانه و سازنده باشد.   وی نگاه دولت به مطبوعات و رسانه ها را نگاه حمایتی اعلام کرد و گفت: معتقدم مدیران باید پاسخگوی رسانه ها بوده و عملکرد دولت را از طریق رسانه ها به مردم اطلاع دهند.        وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران قشری تلاشگر و دلسوز هستند که نقش اساسی در شفاف‌سازی اذهان عمومی دارند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.