نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی، این نهاد می‌تواند حلقه  واسط بین دانشگاه و صنعت باشد.

صدیف بدری در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی نهادی علمی و تحقیقاتی است، گفت: خدمات این نهاد ارزشمند در سطح کشور بسیار چشمگیر بوده و قابل تحسین است.

وی خدمات مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل را از فعالیت‌های مهم جهاددانشگاهی اردبیل عنوان کرد و افزود: همچنین خدمات جهاددانشگاهی اردبیل در حوزه‌های آموزشی و تحقیقاتی نیز چشمگیر است.

بدری ادامه داد: علی‌رغم این فعالیت‌ها، از پتانسیل و استعدادی که در جوانان و دانشگاهیان استان اردبیل وجود دارد، به صورت مطلوب استفاده نشده است و در این راستا باید از این توانمندی‌ها بیش از پیش استفاده شود تا موجبات توسعه استان فراهم آید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در وضعیت امروزی ارتباط علم و صنعت باید بیش از پیش فعال شود، تاکید کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌های موجود در جهاددانشگاهی، این نهاد می‌تواند حلقه واسط بین دانشگاه و صنعت باشد.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گذشته این نهاد با برخی مشکلات درآمدی در استان مواجه بود، اضافه کرد: امیدواریم با تغییر مدیریت گذشته و روی کار آمدن مدیر جدید عملکرد گذشته که باعث تخریب روحیه پرسنل این نهاد شده بود مشکلات حل شود بطوریکه انتظار می رود مسئولین فعلی با برنامه ریزی های مناسبی که از بدو ورود داشتند شاهد شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش این نهاد در استان  باشیم.

بدری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی دقیق توسط جهاددانشگاهی می‌توان در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه‌های فناوری‌های نوین و IT گام برداشت.

وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خدمت جهاددانشگاهی و فعالیت‌های ارزشمند و موثر این نهاد هستیم، گفت: از مسئولان استان اردبیل نیز انتظار داریم با حمایت خود از جهاددانشگاهی، باعث سرآمدی جهاددانشگاهی استان در سطح کشور باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.