به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: خدمات ارائه شده از سوی شهرداری به مردم این شهر و مسافران و گردشگران در حد مطلوبی بوده و پس از مدت ها این خدمات رضایت عمومی شهروندان و گردشگران را به همراه داشته است.
وی با تاکید بر لزوم ادامه فعالیت های آغاز شده از سوی شهردار خلخال در توسعه و عمران شهر گفت: انتظار می رود شهردار با تکمیل پروژه های عمرانی شروع شده در شهر خدمات رسانی مطلوب به مردم و گردشگران را تکمیل کند.
خطیب جمعه خلخال همچنین با بیان اینکه مردم بارها بصورت های مختلف تشکر خود را از خدمات شایسته شهردار اعلام کرده اند اظهار کرد: قطعا مردم این شهر خواستار ادامه فعالیت شهردار در این شهر هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه از دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی بوده و امروزه به برکت انقلاب اسلامی ایران نماز ضد استکباری و دشمن شکن جمعه در بیش از 900 شهر جهان اقامه می شود.
حجت الاسلام رشتبری همچنین با تبریک و گرامیداشت ششم مرداد روز ملی مهارت فنی و حرفه ای افزود: با توجه به وضعیت بیکاری در کشور و افزایش روزافزون بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی نقش مراکز فنی و حرفه ای در آموزش مهارت فنی جوانان و ایجاد بازار کار برای افراد جویای کار موثر است.
وی تشریح کرد: امروزه یکی از راهکارهای حل معضل بیکاری در جامعه حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال افراد بیکار است که بنظر می رسد آنچنان که باید مسوولان امر در این کار موفق نبوده و بیشتر سرمایه گذاران راغب به سرمایه گذاری در منطقه با مشاهده کوچک ترین نامهربانی از سرمایه گذاری در مناطق محروم همچون خلخال منصرف شده اند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.