معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت اصلاح آمار و اطلاعات به عنوان پایه کار در کشور گفت: متاسفانه آمار و اطلاعات که پایه کار و تصمیم‌گیری‌ها در کشور و استان اردبیل است  قابل اتکا نیست
.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، فهیمی در جلسه هماهنگی اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی سیماک در استانداری اردبیل با بیان این مطلب گفت: در کشور ما جمعیت شهرها بر اساس مزیت نسبی مکان‌ها اغلب در حاشیه رودخانه‌ها و در جوار دشت‌ها شکل گرفته بود که این حرکت در 50 سال اخیر به نوعی تغییر پیدا کرده است.

وی یادآور شد: ما به نوعی مشمول ضرب‌الامثل «نان خودمان را آجر کردیم» قرار گرفتیم چرا که اکثر دشت‌های ما امروز به خانه‌سازی و توسعه بی‌رویه گرفتار شدند به طوری که ما علاوه بر زمین‌خواری به کوه‌خواری نیز گرفتار آمده‌ایم.
 
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل  گفت: دولت تدبیر و امید در قالب سامانه سیماک تلاش می‌کند تا به نوعی جلوی ساخت و سازها و توسعه ناپایدار شهرها را بگیرد که در این راستا باید کار را به درستی و با توانمندسازی افراد انجام دهیم.
 
فهیمی یادآور شد: در سطح ملی و استانی با توانمندسازی نیروها و آگاه‌سازی عموم مردم  اتفاق بیفتد چرا که بدون توانمندسازی چنین پروژه‌هایی اجرایی و عملیاتی نمی‌شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل ضرورت زمانبندی در اجرای این پروژه‌ را یادآور شد و گفت: ما تلاش می‌کنیم تا طرح سیماک را در استان با همکاری 28 دستگاه اجرایی به خوبی و به شایستگی به پیش ببریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.