فرهاد عبدالعلی پور روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توزیع اعتبارات شهرستان نمین افزود: اعتبار تصویب شده در سال 96 برای شهرستان نمین مبلغ 182 میلیارد ریال می باشد که نسبت به سال گذشته 35 در صد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: اختصاص اعتبار مالی در برنامه ریزی های سالجاری با اولویت اتمام و تکمیل پروژه های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی و پرداخت مطالبات طرح های سال های قبل در نظر گرفته شده است.
فرماندار نمین افزود: حمل و نقل،آب،کشاورزی،توسعه خدمات شهری و روستایی،فرهنگ و آموزش از جمله سرفصل هایی هستند که امسال در برنامه ریزی ها توجه ویژه ای به آنها شده است.
عبدالعلی پور با بیان اینکه بالغ بر 10 میلیارد ریال برای تکمیل فرهنگسراهای نمین و عنبران در نظر گرفته شده ادامه داد:10 میلیارد ریال نیز برای تکمیل سدهای سربند و خشکه سیل شهرستان نمین اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه در برنامه ریزی های امسال بیش از 30 میلیارد ریال برای عمران شهری و روستایی در نظر گرفته شده است اظهار داشت:مبلغ 30 میلیارد ریال نیز برای بهسازی و آسفالت راههای مواصلاتی شهرستان نمین در نظرگرفته شده است.
فرماندار نمین در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه امسال برای آموزش و پرورش و تکمیل فضاهای آموزشی شهرستان نمین بالغ بر 10 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است گفت:30مبلغ میلیارد ریال نیز برای کشاورزی،منابع طبیعی و منابع آب شهرستان مورد نظر قرار گرفته است.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع می باشد.
خبرنگار : ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.