به گزارش خبرنگار ایرنا حمید لطف اللهیان روز دوشنبه در جریان بازدید از پل قدس افزود: تلاش می شود محدودیت‌های ترافیکی در جریان اجرای این طرج با هماهنگی پلیس راهور و سایر مسؤولان مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به عریض شدن خیابان های اطراف این پل و سختی عبور و مرور همشهریان بیان کرد: اجرای هر طرح سختی‌های خاص خود را دارد که بطور قطع با افتتاح آن این سختی‌ها و تلخی‌ها جای خود را به خوشحالی و شیرینی می‌دهد.
شهردار اردبیل گفت: با این وسعت کار که اولین تجربه در سطح استان اردبیل است، عملیات عمرانی وسیعی با حجم بالای ریالی، فنی و اجرایی در حال انجام است که امیدواریم با همراهی همه دستگاه‌ها و پیگیری مسؤولان شهرداری اردبیل در حداقل زمان به نتیجه برسد.
لطف‌اللهیان محدودیت فصل کاری و حضور گردشگران را در اردبیل یادآور شد و افزود: علی‌رغم همه این شرایط خاص ما باید تلاش کنیم تا از فصل کاری بهترین استفاده و بهره را ببریم تا این طرح در مدت زمان تعیین شده به نتیجه برسد.
وی بیان کرد: پل قدس اردبیل با معماری ویژه و استفاده به روز ترین تجهیزات پل سازی به نماد شهر اردبیل تبدیل می‌شود،
در این بازدید سالاروندی ، مدیر طرح به سرعت اجرای این پل اشاره کرد و گفت: ما برای عملیات خاکریزی و همسطح‌سازی برخی از مسیرهای اطراف پل قدس نیازمند اعمال ممنوعیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به این پروژه هستیم .
وی افزود: از روز سه شنبه سیزدهم تیر ماه به مدت دو هفته با همکاری پلیس و با اعمال محدودیت‌ها این کار در دستور عملیات اجرایی قرار گیرد.
اردبیل به عنوان مرکز این استان حدود 6 هزار و 500 هکتار مساحت و 550 هزار نفر جمعیت دارد که در چند سال اخیر رشد قابل توجه داشته و به یک کلانشهر تبدیل و با برخی معضل های مربوط به شهرهای بزرگ مواجه شده است.
خبرنگار : مینا میرقاسمی**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
3006/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.