مرکز مشاوره "آرامش" معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل جهت ایجاد احساس آرامش و امنیت در جامعه و خانواده‌ها، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به مردم است
.  

مشاور مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه اردبیل افزود: در این مرکز خدمات مشاوره‌ای از قبیل روان شناختی، خانواده، تربیتی، ازدواج، روان سنجی و اجرای تست‌های هوش، شخصیت و خودسنجی توسط مشاوران و کارشناسان متخصص و مجرب ارائه می‌شود.
رقیه حضوری با بیان اینکه در این مرکز علاوه بر مشاوره‌های مذکور، مشاوره حقوقی نیز ارئه و خدمات به صورت رایگان انجام می‌گیرد  خاطرنشان کرد: انجام مشاوره‌های ویژه همچون مشاوره با مرتکبین جرایم خاص از جمله  قتل، خودکشی و سرقت مسلحانه، بررسی، تجزیه و تحلیل، علت‌یابی و سبب شناسی وقوع آن‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکارهای عملی از دیگر فعالیت‌های این مرکز است.

وی تهیه اطلس آسیب‌های اجتماعی و روانی را از دیگر اقدامات مرکز آموزش مشاور آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل خواند و اضافه کرد: در این اطلس پرونده‌های موجود درکلانتری جمع بندی، علت‌یابی، سبب شناسی و تجزیه و تحلیل شده و راهکارهای عملی و قابل اجرا برای هر کدام از آنها ارائه شده است.
این کارشناس ارشد روانشناسی بالینی از فعالیت‌های مشاوره‌ای این مرکز در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، فرهنگسراها، مهدکودک و ادارات خبر داد و تصریح کرد: در راستای همکاری با سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان و بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، خدمات مشاوره‌ای در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت پیشنهادی برگزار و جهت دسترسی همگانی، اطلاعات مشاوره‌ای به صورت فصل نامه، بروشور و مقاله چاپ و در بین مردم توزیع می‌شود.

حضوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح غربالگری سربازان جدیدالورود و جلوگیری از رفتارهای پر خطر از دیگر طرح-های در دست اجرای مرکز آموزش آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل است که به ارائه راهکارهای مناسب به افراد می‌پردازد.

وی از اجرای طرح سلامت روان پرسنل ادارات استان خبر داد و افزود: به منظور احساس آرامش و امنیت درونی و به دور بودن از اضطراب، افسردگی و تعارض‌های مزمن روانی، کلاس‌های آموزشی، بهداشت روانی به صورت ماهانه با حضور پرسنل نیروی انتظامی استان و خانواده های آنها برگزار می‌گردد.

مشاور مرکز آموزش آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه از سال ۱۳۹۵ و به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در سه حوزه طلاق، اعتیاد و مفاسد اخلاقی در دست اجراست اظهار داشت: در راستای کاهش آسیب‌ها و در صورت لزوم بهره‌مندی از طرح حمایتی، مراجعه کنندگان این مرکز به دستگاه‌های حمایتی چون ادارات کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی می-شوند.

حضوری در مورد زمان ارائه خدمات مرکز آموزش آرامش معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: همکاران این مرکز هر روز هفته از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ و ۱۶ الی ۱۸ عصر با هماهنگی و تعیین وقت قبلی از طریق شماره تلفن‌های 33719919 و2183830، آماده پاسخگویی به نیازهای مشاوره‌ای مراجعین می‌باشند.
همچنین همکاران این مرکز در ساعات اداری برای انجام مشاوره در تمام کلانتری‌های استان حضور دارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.