به گزارش ایرنا، فرزاد فتاحی روز چهارشنبه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان سمنان در سالن کوثر استانداری، افزود: تا کنون 12 خانه ورزش روستایی در استان سمنان افتتاح شده است.
وی با بیان این که این خانه های ورزشی در افزایش نشاط اجتماعی بسیار موثر است، ادامه داد: تا 14 روز آینده پنج خانه ورزش روستایی دیگر در روستاهای شهرستان آرادان و گرمسار افتتاح خواهد شد.
وی با اعلام آمادگی برای افتتاح 100 خانه ورزش روستایی در استان سمنان، گفت: با همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی می توان تا 100 خانه ورزش روستایی در استان احداث کرد تا امید و نشاط به مردم روستایی تزریق شود.
فتاحی یادآور شد: 42 روستای استان سمنان دارای مکان و فضای ورزشی است و 38 مکان ورزشی به صورت مشترک قابلیت استفاده است.
وی ادامه داد: برای راه اندازی خانه های ورزش روستایی از فضاهای موجود استفاده می شود و فضاها بازسازی و نوسازی می شود و تجهیزات ورزشی مانند میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و دارت قرار داده می شود و در صورت وجود فضای کافی، می توان دیگر تجهیزات به آن اضافه کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تاکید کرد: با توجه به پراکندگی و محرومیت برخی از روستاهای استان، خانه های ورزش روستایی می تواند به روستاییان برای افزایش شادی و نشاط کمک کند.
در این نشست با حضور محمود قنبری معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری، علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی، زینب کرکه آبادی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری جمعی از مسوولان فرهنگی و اجتماعی و نمایندگان بانوان دستگاه های اجرایی استان سمنان، درباره ساماندهی سالمندان، ایجاد خانه های ورزش روستایی، افزایش حضور زنان در جامعه و فرهنگسازی در این زمنیه بحث و تبادل نظر شد.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.