به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس خلخال افزود: این راهپیمایی جمعه دوم تیرماه از ساعت 12 از محل میدان معلم این شهر آغاز و پس از طی مسیر خیابان امام خمینی (ره) و بلوار 17 شهریور با تجمع راهپیمایان در مصلای نماز شهر خلخال پایان می‌ یابد.
وی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه گفت: هر روز جایگاه جهانی روز قدس در ابعاد جهانی بهتر از پیش می‌شود و در هیچ شرایطی نباید اجازه دهیم مواضع مردم فلسطین در رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی تضعیف و یا به ورطه‌ فراموشی سپرده شود.
فرماندار خلخال با اشاره به وضعیت فعلی کشورهای مسلمان و تلاش استکبار در تسلط استعماری خود بر مردم مسلمان فلسطین و خاورمیانه و نیز حساسیت فعلی بیداری اسلامی در منطقه بر لزوم برگزاری هرچه بهتر و باشکوه ‌تر راهپیمایی روز قدس امسال تاکید کرد.
وی با اشاره به برگزاری همزمان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سطح مراکز بخش های تابعه خلخال افزود: انتظار می‌رود اهالی این مناطق با حضور گسترده خود در این راهپیمایی یک بار دیگر با آرمان ‌های امام راحل تجدید پیمان کرده و حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.