به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا،محمدهادی سیف با بیان اینکه این صندوق ها در مسیر راهپیمایی و مصلا های نماز جمعه برای جمع آوری کمک های مردمی مستقر می شوند؛ اظهارکرد: کمک های جمع آوری شده در این پایگاه ها صرفا برای کمک به مردم فلسطین است .
وی افزود: برای مشارکت در طرح اطعام ویژه ماه مبارک رمضان که مخصوص شهروندان استان تهران است، صندوق هایی با همین عنوان در مسیر راهپیمایی و در کنار صندوق های کمک به مردم فلسطین درنظرگرفته شده است.
سیف با بیان اینکه برپایی مراسم روز جهانی قدس یک رسم ماندگار است که با تدبیر امام راحل در دفاع از ملت مظلوم فلسطین انجام می شود؛ گفت: سال گذشته در همین روز نیکوکاران تهرانی بیش از2میلیارد و 800 میلیون ریال به مردم فلسطین، یمن، غزه و سوریه در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی مشارکت داشته اند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان تهران تا پایان ماه مبارک رمضان آمادگی دارد که کمک های مردمی را برای کمک به مردم فلسطین و نیز سایر نیازمندان جمع آوری و به آنها اهدا کند.
: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7247 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.