شهردار اردبیل گفت: امسال 50 هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل کاشت خواهیم کرد که تا به امروز حدود 25 هزار اصله کاشته شده که 5 هزار اصله آن در شورابیل بوده است.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در نشست با اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به مسائل انضباط شهری، گفت: در این خصوص دارای قوانین محکمی هستیم و شهرداری مکلف به جمع آوری سد معبر و اقدامات موثر در برقراری انضباط شهری است.

لطف‌اللهیان تاکید کرد: شهرداری می‌تواند با قوانین محکم در خصوص انضباط شهری بسیار محکم عمل کند، ولی رکود اقتصادی مانع این ورود جدی شده است.

وی با بیان اینکه زیباسازی و مبلمان شهری دارای مفهوم چند بعدی است، گفت: اقدامات جدی در راستای مبلمان شهری و اینکه شهر به سمت توسعه هدایت شود، انجام شده است.

شهردار اردبیل با بیان اینکه کاشت نهال می‌تواند در افزایش سرانه فضای سبز شهری موثر واقع شود، افزود: سال گذشته 20 هکتار به سرانه فضای سبز اردبیل افزوده شده است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه سال گذشته 30 هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل کاشته شده است، ادامه داد: امسال نیز 50 هزار اصله نهال در سطح شهر اردبیل کاشت خواهیم کرد که تا به امروز حدود 25 هزار اصله کاشته شده که 5 هزار اصله آن در شورابیل بوده است.

وی گفت: امروز در شهر اردبیل بیش از 200 پروژه با اعتباری نزدیک به 200 میلیارد تومان در حال اجراست.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.