معاون سیاسی اردبیل گفت: بخش اعظم انتخابات در استان اردبیل بصورت الکترونیکی است. به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، ناصر نصیری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در انتخابات پیش رو بیش از 30 هزار نفر درگیر انتخابات است بطوریکه بیش از 17هزار نفر در هر شعبه اخذ رای نیز در گیر انتخابات هستند. وی اضافه کرد: بخش اعظم انتخابات بصورت الکترونیکی بوده که تغلب را به صفر می رساند نصیری گفت : احتمال تمدید ساعات رای گیری با حکم وزیر کشور وجود دارد لیکن از مردم  استان دعوت می کنیم از ساعات اولیه امروز در شعب اخذ رای حاضر و در انتخابات شرکت کنند.
معاون استاندار اردبیل خاطرنشان شد : به محض پایان رای گیری، ابتدا شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری انجام سپس آرای انتخابات شورای اسلامی مورد شمارش قرار خواهند گرفت.
رئیس ستاد انتخابات استان به تعطیلی یا عدم تعطیلی برخی مدارس استان در روز شنبه سی ام اردیبهشت اشاره کرد و گفت : در جلسه ستاد انتخابات استان ، تصمیم گیری درباره این امر به فرمانداران و روسای آموزش و پرورش شهرستان های استان موکول شد با توجه به این که تعداد زیادی از معلمان در برگزاری انتخابات همکاری دارند احتمال جابه جایی ساعات کاری دست کم برخی از مدارس استان در روز شنبه وجود دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.