رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: از برگزاری پنج بازی در جریان روز چهارم مسابقات والیبال امیدهای آسیا در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود .

نادر فلاحی در حاشیه روز چهارم  مسابقات والیبال امیدهای آسیا در جمع خبرنگاران افزود: مهم‌ترین بازی روز چهارم رقابت‌های والیبال امیدهای آسیا دیدار تیم‌های والیبال امید ایران و مالزی در مرحله یک چهارم نهایی است که امیدواریم مردم اردبیل بار دیگر با حضور پروشور خود تیم ملی را تنها نگذارند تا شاهد کسب یک پیروزی دلچسب باشیم .

وی گفت: بازی تیم‌های ایران و مالزی تا لحظاتی دیگر در حال شروع است در بازی قبل تیم ایران در مقابل پاکستان هواداران تیم ملی والیبال امید سنگ تمام گذاشتند و به خوبی از تیم ایران حمایت کردند .

رئیس کمیته فنی و اجرایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا افزود: حضور تماشاگران اردبیلی در بازی سایر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها نیز بسیار چشمگیر بوده به طوری که در هر بازی به حدود 3 هزار نفر در ورزشگاه حضور می‌یابند که این موضوع تحسین نمایندگان کنفدراسیون والیبال آسیا را برانگیخته است .

وی اضافه کرد: بازی چهارم ساعت 17:30 دقیقه بین تیم‌های چین و پاکستان برگزار می‌شود و بعد از این مسابقه نیز آخرین دیدار بین تیم‌های ژاپن و قزاقستان خواهد بود که روز جمعه بازی سوم تیم والیبال امید ایران برگزار خواهد  شد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.