جواد زنجانی روز شنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده به خبرنگار ایرنا افزود: نواقص احتمالی سالن های رضازاده و شهید آسمانی مجموعه ورزشی تختی برطرف شده و مورد تائید کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون والیبال ایران قرار گرفته است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده اظهار کرد: سالن های برگزاری مسابقات بازسازی وزیباسازی شده وشهرداری اردبیل هم نسبت به زیباسازی و مناسب سازی شهر به ویژه اطراف سالن ها و مسیر تردد مهمانان خارجی اقدامات خوبی انجام داده است.
زنجانی گفت: با برگزاری این مسابقات طلسم برگزاری مسابقات بزرگ و بین المللی در اردبیل شکسته شد و از این به بعد شاهد برگزاری مسابقات ملی و جهانی در اردبیل در رشته های بسکتبال، هندبال و فوتسال خواهیم بود.
فرماندار اردبیل افزود: تاکنون غیر از تیم ملی ایران که چندین روز پیش وارد اردبیل شده است، تیم ملی کشورهای ازبکستان، پاکستان، مالزی و چین تایپه وارد اردبیل شده اند و بقیه تیم ها تا فردا وارد اردبیل خواهند شد.
دومین دوره رقابت های والیبال امیدهای آسیا و انتخابی مسابقات جهانی مصر ، روزهای 11 تا 19 اردیبهشت ماه آینده در اردبیل برگزار می شود.
در این رقابت ها 11 تیم آسیایی حضور دارند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.