سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران گفت: در این بازی ها تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا تیم ملی ایران مقتدرانه به بازی‌های جهانی مصر صعود کند.

'خوان سیچلو' عصر چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه اردبیل به همراه اعضای تیم ملی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: تیم ملی برای بازی های آسیایی اردبیل آماده شده است بطوریکه تمرینات خوبی را از مدت‌ها پیش برای این بازی‌ها انجام داده ایم امیدوارم نتیجه این تمرینات صعود مقتدرانه ما را به بازی‌های جهانی رقم بزند.

سرمربی تیم ملی والیبال امید های زیر 23 ایران گفت: بازی‌ با حریفان پیش رو کار ساده‌ای نیست، بطوریکه تمام تلاش خود را بکار میبریم  تا مقتدرانه حریفان خود را شکست داده و از اردبیل به مسابقات قاهره راه یابیم .

وی اضافه کرد: برای آشنایی بازیکنان با استان اردبیل چند روز زودتر از موعد در اینجا جضور یافتیم تا بتوانیم با شرایطی محیطی این منطقه بیشتر آشنا شده و با تمرینات مناسب وارد مسابقات شویم.

به گفته سیچلو شرایط مسابقات در اردبیل مناسب ارزیابی شده بطوریکه اردبیل با تامین شرایط و زیر ساخت‌های مناسب برای این مسابقات مهم کاملا آماده به نظر می رسد.

وی از استقبال گرم ورزش دوستان اردبیلی از تیم ملی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت تماشاگران اردبیلی صعود به بازی‌های جهانی برایمان آسانتر شود .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.