به گزارش ایرنا ، بهروز رزمی روز سه شنبه در دوازدهمین نشست استانی توسعه کسب و کار و اشتغال در حوزه آی سی تی در مشگین شهر افزود: در راستای سیاست نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در سال های اخیر برنامه ریزی در این زمینه آغاز شده و تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود استان در این حوزه زمینه اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی فراهم شود.
وی گفت: با شناسایی استعدادهای جوانان و بکارگیری ایده های نوین آنها می توان زمینه کسب و کار را با سرمایه ای اندک نسبت به سایر بخش های اقتصادی در این بخش فراهم کرد.
او افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به همراه سایر ادارات دولتی و بخش خصوصی آماده حمایت از فعالان این حوزه می باشد.
رزمی در این نشست که با حضور اساتید دانشجویان و صاحبنظران حوزه کسب و کار در دانشگاه پیام نور مشگین شهر برگزار شد هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را معرفی حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات به عنوان یک حوزه جدید در عرصه ایجاد اشتغال و خلق ثروت در استان ذکر کرد.
میرعلی رحیمی زاد ، فرماندار مشگین شهر نیز در این همایش با بیان قابلیت های حوزه آی سی تی برای رونق کسب و کار از حمایت همه جانبه فرمانداری از فعالان این حوزه خبر داد.
همچنین همزمان با این نشست دومین مرکز رشد واحدهای فناوری استان اردبیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر افتتاح شد.
مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.