به گزارش ایرنا، سید عبدالکریم رضوی مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور در آیین معارفه نمایندگان جهاد کشاورزی در این صندوق افزود: تلاش می شود تا این افزایش در سال جاری محقق شود تا بدینوسیله زمینه های خدمت رسانی ارزشمند و موثر به بهره برداران استان اردبیل فراهم شود.
وی بیان کرد: صندوق توسعه بخش کشاورزی استان اردبیل یکی از موفق ترین و توانمند ترین صندوقهای کشوری در عرصه خدمت رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی محسوب می شود .
اوگفت: این صندوق برای سال جاری 2 برنامه اساسی ومدون را در دستور کار خود دارد که یکی از این اهداف مشارکت مردم و دولت در افزایش سرمایه است و دیگری راه اندازی زنجیره های تولید در عرصه خدمت رسانی به کشاورزی کشور می باشد.
رضوی افزود : این صندوق موجب افزایش سرمایه گذاری در بخش کشاورزی شده و راه را برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال بیش از پیش هموار می سازد .
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات اصغر پرتوی، بهمن بالایی به عنوان نماینده جدید سازمان جهاد کشاورزی استان در صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان معرفی شد.
به گزارش ایرنا، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی کشور در سفر خود به استان اردبیل از کشتارگاه فوق مدرن و مجهز کشتارگاه طیور شرکت آرتا جوجه که با مشارکت و کمک صندوق توسعه بخش کشاورزی در حال تکمیل نهایی است بازدید کرد.
این هیات همچنین ازواحد مجهز سورتینگ سیب زمینی با هدف صادرات محور بازدید نمودند و راه اندازی این واحد را در تنظیم قیمت بازار محصول سیب زمینی ، جلوگیری از ضایعات این محصول و همچنین تامین خوراک واحد های صنایع تبدیلی و تکمیلی بسیار ارزشمند دانستند.
خبرنگار : گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.