به گزارش ایرنا،مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ر یزی وتوسعه استان اردبیل افزود: زمینه های اشتغال وتولید در روستاهای استان زیاد است که باشناسایی آنها می توان امکانات و زیر ساخت های لازم را برای اشتغالزایی فراهم نمود .
وی از تهیه برنامه توسعه ای در روستاها خبر داد وبیان کرد: در این برنامه توسعه ای باید روستاهایی که فاقد ناحیه صنعتی هستند و روستاهایی که قابلیت گردشگری دارند شناسایی شده تا اگر احتمال ایجاد ناحیه صنعتی در آنها باشد اقدام شود
استاندار اردبیل اضفه کرد: در روستاهای استان اردبیل قابلیت های زیادی در صنایع دستی ، صنایع تکمیلی و تبدیلی وجود دارد که باید این قابلیت ها به سمت رونق وتوسعه سوق پیدا کند.
داود شایقی رئیس سازمان برنامه وبودجه استان اردبیل هم در این جلسه اهتمام جدی مدیران به تولید واشتغال را مهم خواند وگفت: همه مدیران برنامه ریزی لازم را برای تولید واشتغال در استان انجام دهند .
وی اضافه کرد: امسال شعار اقتصاد مقاومتی ؛ تولید واشتغال سرلوحه برنامه های دستگاههای اجرایی قرار می گیرد تا بتوانیم فرصت های اشتغال را در استان افزایش دهیم .
شایقی بیان کرد: قابلیت های استان اردبیل دربخش کشاورزی وگردشگری مشهود است و باید امسال شاهد اشتغال بیشتر در این 2 بخش باشیم .
دولت تدبیر وامید اشتغالزایی وتولید را مطابق فرمایشات مقام رهبری در اولویت قرارداده ودر استان اردبیل هم از اول سال برنامه های لازم دراین ارتباط بکارگرفته شده است .
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.