معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز سربازان این مرز بوم در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی در حال مبارزه هستند که تلفات جنگ نرم در حوزه فرهنگی بیش از پیش چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سید شفیع حسینی در نشست خبری خود با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دشمنان امروز توانسته‌اند با نفوذ به جبهه فرهنگی کشورمان به اشکال مختلف خرمشهرهای دیگری رقم بزنند که این موضوع بیش از پیش نگران کننده است.

وی یادآور کرد: امروز ما کیلومتر‌ها دور از کشور در جبهه‌های مقاومت با دشمنان به جنگ برخاسته‌ایم ولی جنگ فرهنگی و اقتصادی توسط دشمن در داخل خاک ما به راه افتاده است که باید در مقابله با آن تمام تلاش خود را بکار بندیم.

به گفته حسینی هروز شاهد افزایش آسیبهایی چون طلاق، خودکشی، اعتیاد... در جامعه هستیم که حاصل برنامه ریزی‌های شوم دشمنان در این مروز بوم هستیم.

معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان گفت: امروز جامعه ما نیازمند جهاد فرهنگی است و لازم است در دو حوزه فرهنگ واقتصاد به جهاد دست بزنیم و نسبت به مسایل اطراف خود هوشیار باشیم.

مسئول ستاد راهیان نور سپاه حضرت عباس (ع) استان در ادامه به اعزام بیش از  21 هزار زائر به مناطق جنگی استان گفت: در سال گذشته توانستیم 7 هزار زائر از مساجد استان،   ۱۳ هزار نفر دانش آموز، یک هزار و 500 نفر دانشجو در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کنیم.

به گفته حسینی لازم است اقشار مختلف مردم در بحث مسائل فرهنگی مشارکت داشته باشند بطوریکه در اعزام کاروان‌های راهیان نور برنامه‌ها بصورت مشارکتی از سوی آموزش و پرورش و سپاه تامین می شود امیدوارم در این زمینه نیز مشارکتهای لازم از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی دیگر انجام شود.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.