به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراوه تپه، اسماعیل تاجی در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی مراوه تپه با اشاره به وجود بیماری سالک در این شهرستان تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان تمهیدات لازم را برای جلوگیری از شیوع آن در سطح گسترده به عمل آورد.
فرماندار مراوه تپه به نقش آموزش و آگاه سازی جامعه در کنترل و پیشگیری از بیماری ها اشاره کرد و ظرفیت و توان نیروهای آموزش و پرورش و دانش آموزان را در این امر مورد تاکید قرار داد.
وی افزود : در راستای رفع مشکلات حوزه بهداشت و سلامت بخصوص در اجرای طرح تحول نظام سلامت، هماهنگی و همراهی اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی همچنین تعامل با خیرین سلامت، مورد توجه قرار است.
در ادامه این جلسه سرپرست شبکه بهداشت و درمان مراوه تپه از همکاری دستگاه های اجرایی در برپایی بیمارستان صحرایی ، ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردمو تامین تجهیزات پزشکی درمانی برای مرکز درمان بستر لقمان حکیم مراوه تپه تقدیر و تشکر کرد.
دکتر رحمان بردی ازون دوجی از اجرای طرح مبارزه با بیماری سالک در شهرستان مراوه تپه خبرداد و افزود: دراجرای این طرح، دهیاران روستاها همکاری و مساعدت خوبی دارند که ازدهیاران برتر به نحو شایسته ای تقدیر به عمل خواهد آمد.
شهرستان مراوه تپه مرزی با افزون بر60 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860
خبرنگار: حاجی محمد خدری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.