به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی امدادی صبح امروز در جلسه بررسی و هماهنگی اجرای برنامه‌های اداره‌کل پست استان اردبیل در سال جدید اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی و ایجاد سامانه الو"خوش" استفاده از توان و ظرفیت بخش‌خصوصی، تسهیل درارائه خدمات بهتر به مردم در جهت کاهش آلایندگی‌های زیست‌محیطی و رفت وآمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات است.

وی گفت: سرویس پست تلفنی193 امکان دریافت مرسولات پستی از درب منزل و محل کار افراد را بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی را نیز فراهم می‌کند.

سرپرست اداره‌کل پست استان اردبیل از استقرار پایگاه فعال سرویس خوش در محل دفتر پیشخوان شهری  درطبقه فوقانی برج صدف اردبیل واقع در چهارراه حضرت امام "ره " خبر داد و افزود: قبول، دریافت و توزیع مرسولات پستی شهری و بین‌شهری از طریق شرکت پست نیز مشمول این سرویس بوده و متقاضیان می‌توانند با استفاده از این سرویس و برقراری تماس با شماره تلفن 193  مرسولات خود را با پستهای پیشتاز، سفارشی و ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال کنند.

     امدادی با اشاره به مزیت‌های بسیار مهم این سرویس و دیگر خدمات نوین شرکت در سه بستر الکترونیکی، فیزیکی و مالی، امنیت و ایمنی دریافت و توزیع کالا و خدمات، تصریح کرد: سرویس پست تلفنی 193به راحتی ارسال دست به دست (Hand to Hand ) مرسولات را در سطح شهر فراهم کرده که این مهم درقالب خدمات نیابتی نیز می‌تواند سطح رضایتمندی مشتریان افزایش دهد.

وی بیان کرد: هزینه استفاده از این خدمت جدید در مقایسه با بازار رقابتی همان نرخ تعرفه هزینه‌های پستی است و به همین دلیل از نرخ سرویس پیک موتوری و دیگر سرویس‌های توزیع مرسولات شرکت‌های مشابه کمتر است.

سرپرست اداره‌کل پست استان اردبیل گفت: پایین بودن قیمت ارائه خدمات به مشتریان جذابیت لازم را در استفاده از این نوع خدمت و سرویس پستی را به دنبال دارد که در این رابطه متقاضیان و آحاد شهروندان می‌توانند با بکارگیری و استفاده بهینه از این سرویس نهایت بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

امدادی افزود: ارائه خدمات و سرویس‌های نوین پستی در اولویت کاری برنامه‌های پست استان در سال‌جاری بوده و درهمین راستا سرویس پست تلفنی193 یا همان الو"خوش" در زمینه خدمات‌رسانی حداکثری و رفاه حال مشتریان با همکاری و استفاده از توان بخش‌خصوصی در شهرستان اردبیل راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619310
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.