به گزارش ایرنا ، علی علایی روز چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری خلخال افزود: عملیات اجرایی ساخت برج 15 طبقه بنیاد مسکن و بلندترین برج استان اردبیل در خلخال بزودی آغاز می شود.
وی با قدردانی از همکاری مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل با شهرداری خلخال در اجرای پروژه های عمرانی شهری گفت: این برج با پیش بینی احداث بزرگترین فروشگاه و راه اندازی 80 واحد تجاری ، شهربازی سرپوشیده و دهها واحد مسکونی در طبقات فوقانی توسط بنیاد مسکن استان و در زمین این بنیاد واقع در خیابان ولیعصر خلخال احداث خواهد شد.
وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه بزرگ تجاری ، خدماتی و رفاهی شهر بیش از 200 میلیارد ریال با سرمایه گذاری بنیاد مسکن استان اردبیل هزینه خواهد شد اظهار کرد: با توجه به اعلام همکاری اعضای شورای اسلامی و شهردار خلخال برای احداث این پروژه در این شهر عملیات اجرایی آن بزودی آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن نیز سه سال زمان پیش بینی شده است.
او افزود: پس از اقدامات اخیر در زیبا سازی چهره شهر خلخال با چراغانی و آذین بندی خیابان ها که با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی صورت گرفت شهرداری در نظر دارد با اجرای برنامه های شاد از جمله جشنواره های مختلف بومی و محلی ، جشنواره موسیقی سنتی ، پخت غذا و جشنواره های فصلی در طول سال زمینه ایجاد نشاط اجتماعی را برای شهروندان ، مسافران و گردشگران فراهم کند.
وی گفت: با توجه به وجود جاذبه های طبیعی - گردشگری در خلخال برنامه ریزی برای اجرای برنامه های شاد علاوه بر ایجاد روحیه نشاط در بین شهروندان خلخال می تواند به عنوان عاملی مهم در جذب توریسم و توسعه صنعت گردشگری این شهر مورد استفاده قرار بگیرد.
وی افزود: برای رفاه حال کارکنان بزودی تعاونی مسکن شهرداری تشکیل و برای مسکن دار شدن کارکنان فاقد مسکن اقدام می شود.
همچنین بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) مراسمی در شهرداری خلخال برگزار و برنامه های متنوعی از جمله موسیقی محلی ، مولودی خوانی و قرائت شعر در مدح امام علی (ع) اجرا و از کارکنان شهرداری تجلیل شد.
خلخال در 115 کیومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگاز: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.