به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز جمعه در جلسه تشکیل هیات اجرایی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری افزود: اصل امانتداری ، بی طرفی ، رازداری و تلاش برای برگزاری سالم انتخابات از اهم وظایف اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان است.
او گفت: دولت سلامت انتخابات را تضمین کرده و در این میان اعضای هیات اجرایی در ایجاد سلامت انتخابات با پرهیز از جانبداری سلامت انتخابات را تضمین خواهد کرد.
رییس هیات اجرایی خلخال اظهار کرد: هر گونه رفتار شایسته اعضای هیات اجرایی همراه با رازداری موجب برگزاری انتخابات خوب و سالم و کج سلیقگی و یا درج اخبار محرمانه به بیرون از سوی اعضای هیات اجرایی این دوره از انتخابات می تواند منجر به حاشیه کشیده شدن انتخابات شود.
وی گفت: اعضای منتخب هیات اجرایی باید به صورت منظم و مستمر در جلسات این هیات حضور داشته و مراحل انتخابات را به صورت زمان بندی اعلام شده از ستاد انتخابات مستقر در وزارت کشور اجرا کنند.
علی رمضان پور ، رئیس دادگستری خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم رعایت اصل بی طرفی و امانتداری از سوی اعضای هیات اجرایی و یا سایر عوامل برگزاری انتخابات گفت: جانبداری عوامل برگزاری انتخابات از نامزدها جرم محسوب شده و با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری خلخال خبرداد و افزود: اعضای هیات اجرایی باید تخلف های انتخاباتی را در سریع ترین زمان به شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اطلاع دهند.
در این مراسم که با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات خلخال برگزار شد انتخابات اعضای هیات اجرایی در بین 30 نفر از معتمدینی که پیش از این صلاحیت آنها به تایید هیات نظارت خلخال رسیده بود برگزار و 9 نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات رئیس جمهوری انتخاب شدند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.