به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک هیئت نظارت و اجرایی انتخابات شهرستان سرعین و نواحی تابعه در سرعین اظهار کرد: حضور داوطلبین در انتخابات شهر و روستا در استان اردبیل چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: به دلیل اینکه شوراها در استان اردبیل بیشتر جنبه طایفه‌ای به خود می‌گیرند اعضای هیئت نظارت باید در راستای صیانت از آرای مردم به صورت جد انتخابات را تحت نظارت خود قرار دهد.

کریمی انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را بهترین فرصت برای توسعه شهرها و روستا دانست و گفت.مردم می‌توانند وزن سیاسی خود را با انتخاب کاندیدای اصلح و متعهد و متدین نشان بدهند و افرادی را برای این پارلمان شهری بفرستند که مایه مباهات شهر و روستای خود باشد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل افزود: طایفه‌گرایی و تعصب قومی و قبیله‌ای نباید سبب عدم راهیابی افراد متعهد و لایق به پارلمان شهری شود بلکه معیار انتخاب تخصص و تعهد افراد باشد تا در پیشرفت روستاها و شهرها قدمهای اساسی بردارند.

زیرساختهای برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهرستان سرعین فراهم است

فرماندار شهرستان سرعین نیز با بیان اینکه تمامی زیرساختهای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در شهرستان سرعین فراهم است، اظهار کرد: سرعین نخستین شهرستان استان اردبیل است که تمامی روستاهای آن به شبکه اینترنت متصل است.

عاطف ناصری هدف از برگزاری این جلسه مشترک را برگزاری هر چه بهتر انتخابات دانست و بیان کرد: وظیفه همه ما برگزاری انتخابات به صورت سالم و عادلانه و قانون مدارانه و صیانت از آرای مردم است.

وی گفت: خوشبختانه تجربه اعضای هیئت نظارت و اجرایی شهرستان سرعین به دلیل برگزاری متعدد انتخابات به صورت سالم و قانون مدارانه کم نیست که امیدواریم امسال نیز این هیئتها با هماهنگی و تعامل دقیق انتخابات پیش رو را به صورت سالم برگزار کنند.

فرماندار شهرستان سرعین هیئت نظارت را چشم و چراغ هیئت اجرایی دانست و تصریح کرد: هر کجا که هیئت اجرایی دچار مشکل شود این وظیفه ذاتی هیئت نظارت است که برای رفع مشکل ورود کند تا از آرای مردم صیانت کند و این شبهه به وجود نیاید که هیئت نظارت در مقابل هیئت اجرایی قرار دارد بلکه هر دو هیئت لازم و ملزوم هم و دو بال برگزاری انتخابات هستند.

ناصری ایران را داعیه‌دار برگزاری انتخابات سالم و مردم سالاری دینی دانست و افزود: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور
 گسترده مردم در انتخابات باشیم تا همه نقشه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران در مایوس کردن مردم نقش بر آب شود به همین منظور حضور گسترده بانوان در انتخابات بسیار مهم و ضروری است تا با شرکت خود در انتخابات علاوه بر گرم کردن تنور انتخابات کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608633
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.