به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرای بازرسی استاندارد از واحدهای صنفی در اردبیل اظهار کرد: در راستای کنترل کالاهای پرمصرف مشمول مقررات اجرای استاندارد اجباری، طرح نظارت بر بازار نوروزی از 15 اسفندماه سال گذشته آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی 96 اجرا شده است.

وی بیان کرد: در قالب این طرح بیش از 550 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط کارشناسان اداره کل استاندارد اردبیل و شرکتهای بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در طول این ایام انجام شده است.

علایی با بیان اینکه در طی بازرسیهای به عمل آمده 50 مورد کالای غیراستاندارد شناسایی و جمع‌آوری شده است، گفت: کالاهای غیراستاندارد جمع آوری شده عمدتاً شامل مواد غذایی، سلولزی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، قطعات خودرویی و برخی کالاهای دیگر بوده است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: در ادامه طرح نظارت بر بازار ایام نوروز 32 مورد از ترازوهای موجود در جایگاههای توزیع میوه شب عید، 74 مورد انواع باسکول سنگین و سبک و تعداد 749 مورد ترازو نیز در میادین میوه و تره‌بار و واحدهای صنفی کنترل و صحت عملکرد آنها مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بازرسان بخش خصوصی، تعداد 261 نازل عرضه بنزین و گازوییل در جایگاههای عرضه سوخت استان مورد آزمون و کنترل قرار گرفته تا نقایص و مشکلات آنها بررسی شده و بتوانیم با رفع آنها خدمات مناسبی را به مردم ارائه کنیم.

انتهای پیام/                                                    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608349
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.