به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه بررسی زمینه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ìt و ایجاد زیرساختهای شهر هوشمند در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه فناوری اطلاعات و تاثیرات قابل توجه این حوزه از سرمایه‌گذاران حوزه فناوری اطلاعات و حوزه  ìct در استان اردبیل حمایت می‌کنیم.

وی گفت: این بخش از ظرفیت عظیم ایجاد اشتغال و تولید درآمد برخوردار است که نباید مورد غفلت قرار گیرد و نیاز است در این زمینه مسئولین و دستگاههای مرتبط همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گامهای اساسی برداریم.

استاندار اردبیل بیان کرد: با گسترش روزافزون تکنولوژی و فناوری اطلاعات بسیاری از خدمات تسهیل یافته و در بستر فناوری اطلاعات انجام می‌شود که استان اردبیل باید همپای دیگر استانها به تکنولوژی روز مجهز و مسلط شود و ایجاد زیرساختهای شهر هوشمند در استان اردبیل در همین راستا در نظر گرفته شده است.

خدابخش تصریح کرد: حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند با کمترین هزینه‌ها بهترین و سریعترین بازده را داشته باشد که امیدواریم مهم‌ترین اقدامات ما در سال جدید مبنی بر حمایت از سرمایه‌گذاران و شرکتهای دانش‌بنیان باشد تا بتوانیم هر چه سریع‌تر شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

نماینده شرکت سرمایه‌گذاری در زمینه ایجاد زیرساختهای شهر هوشمند در شهرستان های اردبیل و سرعین نیز در این جلسه گفت: با سرمایه‌گذاری 60 میلیارد تومانی این شرکت و مشارکت شهرداریها 10 طرح در زمینه‌های نظارت تصویری، پلتفرم گردشگری، پورتال گردشگری، زیرساخت فیبر نوری، کارت شهروندی و دوربین ثبت تخلف در این شهرستانها برای ایجاد شهر هوشمند اجرا می‌شود که علاوه بر تسهیل خدمات‌رسانی اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605848
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.