به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عبدالله مددی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل و راه‌اندازی خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: یکی دیگر از اولویتهای اساسی صدا و سیمای مرکز اردبیل با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستات تولید برنامه‌های خبری است که در این زمینه برنامه‌ریزیهای منسجمی انجام شده تا بتوانیم نقش اساسی در افزایش مشارکت مردمی در انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان این‌که بخش خبر صدا و سیما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: در این زمینه تلاش کارکنان خبر صدا و سیمای مرکز اردبیل قابل تقدیر و  قدردانی است، چرا که با تولید گزارشهای فاخر توانسته‌اند جایگاه خبر اردبیل را ارتقا دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های خبری با محوریت انتخابات در اردبیل خبر داد و گفت: انتظار داریم با تولید برنامه‌های خبری بتوانیم جایگاه شورای اسلامی شهر و روستا را برای همگان تبیین کنیم.

مددی با اشاره به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: در این زمینه صدا و سیما رسالت خطیر و حساسی دارد که درصدد هستیم با تولید گزارشات فاخر در تولید اشتغال و اقتصاد منطقه نقش اساسی و قابل توجهی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که استان اردبیل ظرفیت‌های قابل توجهی در بخشهای گردشگری اقتصادی و کشاورزی دارد، تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی اساسی این ظرفیت‌ها به طور اساسی شکوفا شود که صدا و سیما در این زمینه با انعکاس خبرهای موجود تلاش خود را انجام داده است.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما صفحه خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل راه‌اندازی شد و نیز مراسم تودیع و معارفه معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 605770
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.