به گزارش ایرنا ، محمد مهدی زاهدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در دفتر این جبهه در اردبیل افزود: آنها اعلام کرده اند در صورت رسیدن به یک فرد مشخص از تصمیم جمعی حمایت خواهند کرد.
وی بیان کرد: برنامه 'جمنا' کاهش گام به گام تعداد داوطلبان نامزدهای ریاست جمهوری بوده و به هیچ عنوان دنبال گزینه نهایی و اعلام آنها نیستیم و این خلاف سیاست ها و مشی جبهه مردمی نیروهای انقلاب است.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: پنجم اسفند سال گذشته از میان نامزدها 10 نفر انتخاب شد و در فاز دوم که 17 فروردین امسال برگزار می شود از بین آنها پنج نفر انتخاب و برای نامزدی ریاست جمهوری ثبت نام خواهند کرد و در نهایت به یک گزینه خواهیم رسید.
به گفته وی ، برای مناظره نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه دولت مورد نظر 'جمنا' دولتی انقلابی است بیان کرد: دولت انقلابی که سر کار بیاید از موضع اقتدار آمده و با دنیا با اقتدار و تعامل برخورد خواهد کرد.
وی همچنین از علاقمندی خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اظهار کرد: چه خروجی نهایی 'جمنا' باشم یا نباشم همیشه شکرگزار بوده و از 'جمنا' پشتیبانی خواهم کرد.
شاخه استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب چند ماه پیش در استان اردبیل ایجاد شده و این جبهه اعضای شورای مرکزی خود در استان اردبیل را متشکل از 24 نفر از نیروهای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی اوایل هفته جاری معرفی کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.