به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از هلال احمر استان اردبیل، بهرام غیبی گفت : 67 تن از این تعداد در اردبیل، 2 تن در بیله سوار، سه تن در پارس آباد، یک تن در خلخال، 13 تن در گرمی و 22تن در نمین دچار حادثه شده بودند که نجاتگران هلال احمر به یاری آنها شتافتند.
وی با بیان اینکه 14 تیم عملیاتی در این حوادث به یاری هحادثه دیدگان شتافته اند، افزود: چهار تیم عملیاتی در اردبیل، یک تیم در بیله سوار، یک تیم در پارس آباد و یک تیم در خلخال، چهار تیم در گرمی و سه تیم در نمین عملیات امدادرسانی را انجام داده اند.
غیبی همچنین با بیان اینکه در این مدت 11 هزار و 715 تن از مسافرین در قالب طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خدمات دریافت کرده اند، اضافه کرد: 716تن از این افراد از ایستگاه سلامت، 527 تن از فضای دوستدار کودک، 417 تن از خیمه نماز و 708 تن از کمپین های هلال احمر خدمات دریافت کرده اند.
وی با اشاره به آمار اقلام فرهنگی توزیعی بین مسافرین اظهار کرد: 6 هزار و 356 عدد نقشه، چهارهزار و 946 بروشور و 6 هزار و 526 عدد سایر محصولات فرهنگی در این مدت بین مسافرین توزیع شده است.
به گزارش ایرنا، یک هزار و 760 نفر روز نیروی انسانی در طرح نوروزی امداد و نجات در استان اردبیل بکار گرفته می شوند و 41 دستگاه خودروی های عملیاتی شامل 17 دستگاه آمبولانس ، 10 خودرو ست نجات و 14 دستگاه خودروی پشتیبان در این طرح به کار گرفته شده اند.
15تن در قالب تیم های واکنش سریع نیز در اردبیل به صورت آماده باش هستند و امکانات اسکان و تغذیه اضطراری در پایگاه های جاده ای برای ارائه خدمات به مسافران نیز تهیه شده است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.