به گزارش ایرنا حسین پیرموذن روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت و گوی بخش دولت وبخش خصوصی در سالن اتاق بازرگانی اردبیل افزود:.قانون بهبود مستمر کسب و کار آن طور که باید رعایت می شد در استان اردبیل رعایت نشده و شاهد تشکیل برخی تشکل های اقتصادی خارج از نظارت اتاق بازرگانی هستیم که ضروری است ضمن رعایت قانون از هرگونه شکل گیری تشکل های اقتصادی خارج از نظارت بازرگانی ممانعت شود.
وی اضافه کرد: ادارات و سازمان ها حق ندارند به ایجاد تشکل های اقتصادی اقدام کنند چرا که تشکیل آن توسط ادارت مغایر با قانون بهبود محیط کسب و کار است.
رییس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل خواستار رفع مشکلات تامین اجتماعی در واحدهای تولیدی شد و گفت: تامین اجتماعی می تواند دفاتر حسابرسی واحدهای تولیدی را بررسی کند نه اینکه بجای بازرسی اقدام به حسابرسی شود و لازم است در این مورد تجدید نظر شود.
پیرموذن اضافه کرد: در این خصوص 120 پرونده دچار مشکل هستند و با توجه به ابلاغ رسمی مصوبه از اول تا 15 فرودین ماه 96 لازم است جلوی بررسی پرونده‌ها تا اعمال قانون گرفته شود.
وی د رخصوص بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی کمتر از یک میلیارد ریال افزود: این مصوبه یکی از مصوبات قابل توجه دولت است که در بانک های کشور در حال اجرااست و مساعدت خوبی برای واحدهای تولیدی به شمار می رود .
پیرموذن بیان کرد: یکی از دغدغه اساسی برخی واحد های تولیدی جرایم بانکی بود که خوشبختانه امسال با کمک مجلس و دولت شاهد اعمال بخشودگی جرایم هستیم.
خبرنگار:یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.