به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام عبدالاحد بابایی روز پنجشنبه در آئین آغاز طرح ایمنی و سلامت نوروزی مسافران افزود: این طرح با بکارگیری 48 نیروی امدادی در قالب چهار پایگاه ثابت و سیار فعال شده و تا 16 فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت.
وی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مسافران ، میهمانان و گردشگران خلخال هم اکنون 2 پایگاه ثابت در مبادی ورودی شهر خلخال از دو سمت استان گیلان و اردبیل آماده شده و پایگاه ثابت امداد و نجات جاده ای گردنه الماس و پایگاه سیار نیز در تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی و تمام وقت برای ارائه خدمات سلامت به مسافران این شهرستان فعالیت خواهند کرد.
بابایی از احداث ساختمان جدید پایگاه امداد و نجات جاده ای خلخال در گردنه الماس واقع در جاده خلخال به اسالم خبرداد و افزود: عملیات اجرایی پروژه ساختمان امداد و نجات جاده ای هلال احمر در 2 طبقه با امکانات اسکان مسافران در راه مانده ، پارکینگ خودروها و امکانات آسایش امدادگران و نیز اقامتگاه های بین راهی میهمانان خلخال آغاز و این پروژه در سریع ترین زمان ممکن تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
در مراسم آغاز بکار طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر میثاق نامه کمپین ملی 'نه به تصادفات رانندگی' از سوی مسوولان اجرایی حاضر در مراسم امضا شد.
شهرستان خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.