به گزارش ایرنا ، سردار حسین عبدی روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: برای ساماندهی معتادان کمپ های ترک اعتیاد در اردبیل راه ‌اندازی شده و افراد معتاد برای ترک و درمان به این مراکز معرفی و نگهداری می شوند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در اردبیل گفت: مردم در این روز و در آستانه شب عید هوشیاری لازم را داشته و مراقب خود و فرزندان خود باشند تا حادثه تلخ و دردناک انفجار مواد محترقه در استان تکرار نشود.
عبدی اضافه کرد: پلیس در ایام نوروز در تامین امنیت لازم برای شهروندان آمادگی لازم رادارند و در چهارشنبه سوری هم با افرادی که آسایش مردم را برهم بزنند برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل همچنین با اشاره به انفجار مواد محترقه در استان اردبیل افزود: امسال بر اثر انفجار مواد محترقه هفت نفر جان خود را ازدست داد و 14 نفر دیگر هم مصدوم شدند و خانواده ها باید از این حادثه تلخ عبرت گرفته و فرزندان خود را از ساخت مواد محترقه برحذر کنند.
وی از دستگیری 111 سازنده مواد محترقه در استان خبر داد و گفت: این افراد توسط نیروی انتظامی استان اردبیل دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
او با اشاره به کشف یک میلیون و 368 هزار و پنج عدد مواد محترقه در این استان افزود: کشفیات مواد محترقه در استان اردبیل نسبت به سال گذشته 72 درصد افزایش یافته است.
عبدی به آمادگی چهار هزار پلیس در طرح نوروزی اشاره و اظهار کرد: امسال 41 ایستگاه نوروزی به ایستگاههای نوروزی پلیس در اردبیل افزوده شده است.
او در خصوص کاهش جرایم مربوط به سرقت و قتل در این استان گفت: امسال کل جرایم در استان نسبت به سال گذشته چهار درصد ، سرقت 11 درصد و قتل 15 درصد کاهش داشته که نشان می دهد استان اردبیل یکی از استان های امن در کشور است.
خبرنگار: یعقوب شاددل ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7110/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.