به گزارش ایرنا ، در جشن نیکوکاری 11 هزار دانش آموز خلخالی روز چهارشنبه با پاکت های هدایای نقدی بر سر صندوق های جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) حاضر شده و با ریختن هدایای خود به این صندوق ها در جشن آستانه سال نو نیازمندان شریک شدند.
در آیینی که در مدرسه دخترانه فاطمیه خلخال برگزار شد زنگ جشن نیکوکاری به طور همزمان با سراسر کشور در این مدرسه و سایر مدارس مدارس خلخال به صدا درآمد.
صفر فتح الله زاده ، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) خلخال در این آیین از کمک یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مردم این شهرستان در جشن نیکوکاری سال گذشته خبرداد و گفت: با توجه به استقبال بی سابقه دانش آموزان و مردم از این جشن پیش بینی می شود مبلغ جمع آوری شده هدایای نقدی مردم این شهرستان در جشن امسال به دو میلیارد ریال افزایش یابد.
وی افزود: 350 میلیون ریال از این کمک ها توسط دانش آموزان مدارس خلخال در جشن نیکوکاری اسفند سال گذشته جمع شد.
وی گفت: امسال بیش از هشت هزار پاکت جمع آوری هدایای نقدی بین دانش آموزان مدارس خلخال توزیع شده است.
حجت الاسلام امیر رشتبری ، امام جمعه و فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز در این آیین با بیان اهمیت کمک به نیازمندان جامعه در نظام اسلامی ایران ، اهالی این شهرستان را به شرکت در جشن نیکوکاری امسال که امروز به مدت سه روز در مدارس ، میادین ، مساجد و مصلای نماز جمعه برگزار می شود فراخواندند.
571 دانش آموز و یکصد دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خلخال قرار دارند و از خدمات تحصیلی رایگان این نهاد مقدس بهره می برند.
هدایای جمع آوری شده از مدارس برای رفع نیاز مالی دانش آموزان همان مدرسه هزینه خواهد شد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.