زعفراحد زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فضای انتخاباتی پیش روی اصلاح طلبان در دو انتخابات پیش رو، با توجه با به تجارب گذشته و رویکرد مردم متفاوت خواهد بود و عملکرد چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید هم در کنترل اوضاعی که کشور را تحویل گرفته بود قطعا در باز تولید یک فضای بانشاط انتخاباتی موثر خواهد بود.
وی افزود: اصلاح طلبان استان، در انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا قصد ارایه لیست در نقاط مختلف استان داشته ودر این راستا بدنبال سازوکارهایی برای ورود به انتخابات هماهنگ با رویکرد کشوری هستند .
احدزاده بیان کرد: احزاب اصلاح طلب استان اردبیل قطعا در حرکتی اجماعی می توانند موفقیت های لازم را در ارایه لیست انتخاباتی شوراهای شهر وروستا بدست بیاورند همچنانکه تجارب گذشته این عمل را به اثبات رسانده است.
دبیر حزب آزادی تشکیلات استان اردبیل در خصوص معیار اصلاح طلبان برای گزینش کاندیداهای شوراها ی شهر و روستا گفت: معیار های مورد نظر و مورد حمایت احزاب اصلاح طلب در اندک زمان باقی مانده تا انتخابات بر اساس ملاک های مد نظر کشوری و بومی تعیین و براساس آن کاندیداهای مورد نظر مشخص خواهد شد.
احدزاده اضافه کرد :آنچه در کنار تصمیمات اتخاذی در زمان باقی مانده حائز اهمیت است تببین و اشاعه گفتمان اصلاحات است که مسیر‌های جدیدی را پیش روی آنها باز می کند چرا که فضای سنگین رسانه ای در تخریب عملکرد دولت در آستانه انتخابات به اوج رسیده و حتی برخی رقبا ستاد تخریب دولت را راه انداخته اند تا دستاوردهای دولت را ناکاامد جلوه بدهند.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.