به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز سه شنبه در نشستی با اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان فرهنگی خلخال افزود: غیر از فرمانداری ، کانون بازنشستگان فرهنگی استان اردبیل و یا هر ارگان دیگری حق ابطال و یا گرفتن ایراد و اشکال از انتخابات این کانون را ندارد.
او اظهار کرد: اعضای هیات مدیره جدید این کانون با اکثریت آرای بازنشستگان فرهنگی بصورت قانونی و بر اساس مقررات مربوط به انتخابات تشکل های غیر دولتی انتخاب شده اند و رییس قبلی به همراه اعضای هیات مدیره قبلی این کانون امور مربوط به کانون را در اولین فرصت باید تحویل اعضای هیات مدیره جدید کانون دهند.
بابایی افزود: کانون بازنشستگان استان و یا شهرستان تنها مجری انتخابات بوده و نظارت و یا تصمیم در خصوص تایید صحت انتخابات و یا ابطال آن خارج از حیطه مسوولیتی کانون می باشد.
وی با اشاره به اینکه با گذشت یک سال از برگزاری انتخابات کانون بازنشستگان فرهنگی خلخال رییس و اعضای هیات مدیره قبلی این کانون از تحویل امور آن به اعضای جدید هیات مدیره خودداری و مقاومت کرده اند گفت: اعضای قبلی به جای این کار می توانستند با همکاری با اعضای جدید هیات مدیره از یک سال فرصت از دست داده به عنوان یک ظرفیت برای ارتقای خدمات ارائه شده به قشر فرهنگی بازنشسته شهرستان استفاده کنند.
وی افزود: این کانون دارای بیش از یک هزار عضو بوده ولی در سالیان گذشته فعالیت های آن محدود به کارهای اداری بازنشستگان فرهنگی شده است.
او اظهار کرد: با تغییر و تحول جدید در مجموعه اعضای هیات مدیره انتظار می رود سطح فعالیت های این کانون در بخش های مختلف رفاهی و خدماتی گسترش یافته و با ایجاد منابع درآمدی از سوی این کانون بخشی از مشکلات مالی فرهنگیان بازنشسته نیز حل شود.
یک هزار و 20 نفر عضو کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان خلخال هستند ، آموزش و پرورش شهرستان خلخال بیش از دو هزار فرهنگی شاغل دارد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.