معاون فنی و عمرانی شهرداری اردبیل از آغاز عملیات لکه‌گیری و چاله‌پرکنی معابر سطح شهر با استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، سیدرضا شمس در حاشیه عملیات لکه گیری آسفالت میادین شهر اردبیل گفت: عملیات لکه‌گیری و چاله‌پرکنی معابر سطح شهر با استفاده از دستگاه فلاسک آسفالت آغاز شده بطوریکه اولویت برنامه‌های شهرداری اردبیل تا عید نوروز، عملیات لکه گیری معابر است.

وی با بیان اینکه به دلیل یخبندان بالا اکثر معابر استان آسیب جدی دیده است، افزود: به دلیل یخبندان بیش از حد روش نمک پاشی جهت ایجاد سهولت در تردد شهری، آسفالت اکثر نقاط شهر اردبیل با آسیب‌هایی جدی همراه بوده است.

وی بیان کرد: در این خصوص شهرداری با بکارگیری تمام توان خود مصمم است تا مشکل چاله‌های معابر را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کند، بطوریکه با تدابیر شهردار اردبیل و استفاده از دستگاه «فلاسک آسفالت» با ۹ تن ظرفیت و توانایی انجام ۹ ساعت عملیات لکه‌گیری در یک دور کاری، برنامه ریزی شده تا این مشکلات در حداقل‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

شمس بیان کرد: استفاده از روش لکه‌گیری جهت رفاه شهروندان تا آغاز فصل کاری بوده و این لکه‌گیری‌ها عمر طولانی مدت نخواهد داشت، لذا بلافاصله با آغاز فصل کاری و از ابتدای سال ۹۶ عملیات تولید و پخش آسفالت کامل با استفاده از مصالح کاملا استاندارد آغاز خواهد شد.

به گفته وی آسفالت تولید شده در کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل هیچ گونه مشکل فنی و استانداردی ندارد و با مصالح  استاندارد تولید می شود، بطوریکه پیش بینی می شود تا پایان امسال بالغ بر ۲۲۰ هزار تن آسفالت با ارزش ۳۰ میلیارد تومان تولید و در سطح شهر پخش شود.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.