به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در نماز جمعه و ارائه توضیحات در زمینه افزایش نرخ گاز بهای مصرفی افزود: مشکلی که هم اکنون گریبانگیر مردم استان در پرداخت گاز بهای مصرفی شده مشکلی نیست که از سوی مسوولان استانی به وجود آمده باشد ولی مسوولان اجرایی استان همراه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی می توانند با طرح موضوع در تهران این مشکل را حل کنند.
وی تشریح کرد: توضیحات مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در خصوص افزایش مصرف گاز در زمستان سال و تاکید بر افزایش نیافتن قیمت گاز مصرفی امسال نسبت به سال گذشته با گزارش های ارائه شده از سوی سایر دستگاه های اجرایی استان مبنی بر افزایش چند برابری نرخ گاز در سال جاری مغایرت دارد.
وی با قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان اردبیل در گازرسانی به مناطق محروم روستایی خلخال و بهره مندی 75 درصد از جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز اظهار کرد: کسی منکر خدمات ارائه شده از سوی دولت به اهالی روستاها در اجرای پروژه های گازرسانی نیست.
او گفت: اینکه تعداد ماههای سرد سال استان اردبیل را از هفت به چهار ماه کاهش داده و این کار همراه با افزایش کمرشکن نرخ گاز بهای مصرفی مردم شود جای سوال برای افکار عمومی بوده و باید به صورت درست از سوی مسوولان ذیربط کشور پاسخ داده شود.
خطیب جمعه خلخال گفت: بیان مشکلات مردم از زبان امامان جمعه یکی از وظایف خطیر ائمه جمعه در سراسر کشور است که این گونه مشکلات در برخی اوقات به صورت خصوصی با مسوولان مربوطه طرح می شود.
وی افزود: مشکل افزایش گاز بهای مردم استان اردبیل در فصول سرد سال جاری از خواسته های به حق مردم است که امسال به صورت مداوم از تریبون های مختلف نماز جمعه استان طرح شده و بی پاسخ مانده است.
استان اردبیل به ویژه شهرستان خلخال در سردسیرترین منطقه کشور واقع شده و امسال پاییز و زمستان بسیار سرد روزهای سختی به مردم تحمیل کرد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.