سردار حسین عبدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی جدی و بر هم زننده شور و نشاط اجتماعی و عامل مهم گسست کانون گرم خانواده هاست.
وی توسعه آموزش های همگانی و کاربردی کردن هشدارهای انتظامی را عامل مهم پایداری امنیت در جامعه و پیشگیری هدفمند از جرایم و آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این مقوله در پیکره نیروی انتظامی از طریق معاونت اجتماعی و با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان انتظای پیگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی و هم پیمانان غربی و عربی اش با ناکامی در جنگ سخت روی به جنگ نرم آورده اند، اظهار کرد: دشمن در این جنگ باورهای دینی، ارزش های اسلامی و اخلاقیات و معنویات ملّت بزرگ و عزتمند ایران اسلامی را نشانه گرفته است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: تکیه بر اعتقادات دینی، ترویج هنجارهای اخلاقی، پشتیبانی از ولایت فقیه و تعمیق ارزش های اسلامی خنثی کننده توطئه ها و هجمه های دشمنان خواهد بود.
سردار عبدی با بیان اینکه اردبیل با عنایت حضرت حق از امنیتی پایدار و مستحکم برخوردار است، گفت: امنیت پایدار اردبیل ثمره جانفشانی های شهدا، دیانت، ولایتمداری و فرهنگ ناب مردم و تلاش ایثارگونه پلیس در تولید و حفظ امنیت است.
وی پلیس را دیده بان مردم و نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: کارکنان ناجا در چارچوب مأموریت های سازمانی از امنیت و آرامش فردی و اجتماعی با حداکثر توان پاسداری کرده و با هرگونه رفتار مجرمانه که آسایش مردم را بر هم بزند برخورد قاطعانه خواهند کرد.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.