آرام حلیم روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک بیله سوار افزود: هماهنگی هایی با نماینده شهرستان انجام شده و در جلسه ای با حضور مدیریت دفتر فنی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان این قضیه هموار و حل و فصل می شود.
وی با اشاره به اینکه مسیر جاده آغداش به انجیرلو در محدوده شهرستان بیله سوار صاف است و تنها نیاز به آسفالت ریزی قسمتی از مسیر دارد گفت: راه اندازی این جاده نیم ساعت فاصله شهرستان بیله سوار را با مرکز استان کاهش می دهد.
حلیم تشریح کرد: توجه به نقاط حادثه خیز در اولویت اول شورای ترافیک است و رفع نقاط حادثه خیز گوگ تپه به گون پاپاق و مسیر فولادلو به چالماکندی در دستور کار قرار گرفته و از محل اعتبارات مدیریت بحران 2 میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز این شهرستان اختصاص یافته است.
فرماندار بیله سوار افزود: 270 تن قیر در اختیار شهرداری بیله سوار قرار دارد و با توافق بین پیمانکار و شهرداری 160 تن آسفالت تهیه خواهد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی و دمای مناسب زمین آسفالت ریزی شهر بیله سوار آغاز می شود.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، وی همچنین گفت: برای طرح ساماندهی سه راهی گوگ تپه امسال یک میلیارد و 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده و همچنین هدایت آبهای سطحی این محل که از معضلات متمادی و چند ساله اهالی است نیز با همکاری بنیاد مسکن و اداره راهداری تا 15 روز آینده شروع خواهد شد.
حلیم در ادامه افزود: در راستای استاندارد سازی جاده های شمال استان اردبیل مکاتباتی توسط استاندار اردبیل و نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس شورای اسلامی با دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی شده و امیدواریم نتایج مثبتی برای راههای ارتباطی دو شهرستان پارس آباد و بیله سوار مغان در نظر گرفته شود.
حلیم توجه همه جانبه به قلب تجاری استان را ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه این منطقه در آستانه ایجاد منطقه آزاد تجاری بوده و تنها گمرک بین المللی استان نیز در این شهرستان قرار دارد و لازم است که اعتبار مناسبی برای اجرای لاین برگشت کمربندی بیله سوار در نظر گرفته شود.
او با بیان اینکه ورود کامیون ‌ها به داخل شهر و نبود پارکینگ مناسب از جمله مشکلاتی است که در حوزه شهرستان بیله سوار موجب بروز مشکلات ترافیکی شده اظهار کرد: در همه این موارد رایزنی ‌های مختلف با مسوولان مربوطه انجام شده و در حال بررسی و اقدام است.
وی گفت: نیاز است مسوولان از هر گونه اقدام خارج از رویه شورای ترافیک در زمینه حمل و نقل و ترافیک خودداری کنند چرا که این امر منجر به ناهماهنگی در برنامه ها و بی نظمی شده و برنامه های مدون را با مشکلاتی مواجه می کند.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: انتشار دهنده:عارف شیرزاد
6018/ 1257

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.